Karol Kieżel – #MarketingPoLudzku
  • Tematy
    • #CustomerExperience
    • #OdpowiedzialnyBiznes
    • #PoznajKlienta
    • #Selling
    • #Rozmowa
    • #Marketing
  • Marketing po ludzku
  • Kontakt
  • SellWise
Tu mnie znajdziesz:
YouTube
LinkedIn
Karol Kieżel – #MarketingPoLudzku
  • Tematy
    • #CustomerExperience
    • #OdpowiedzialnyBiznes
    • #PoznajKlienta
    • #Selling
    • #Rozmowa
    • #Marketing
  • Marketing po ludzku
  • Kontakt
  • SellWise
  • #CustomerExperience

Wsłuchuj się i filtruj

Jakie motywacje kierują firmami rozpoczynającymi pracę nad doświadczeniami klientów? Jaka jest różnica między pragnieniami, a potrzebami klientów? Wszystko w najnowszym artykule opublikowanym w miesięczniku "Marketing w Praktyce".
Udostępnij
  • #CustomerExperience
  • #PoznajKlienta

Znaj wartość swoich klientów

Nasza relacja biznesowa z klientem opiera się o przekazywanie sobie nawzajem wartości. Odbiorcy oferują nam swoje pieniądze w zamian za korzyści, które otrzymują z naszej strony. Nie każdemu jesteśmy w stanie zaoferować tyle samo, podobnie jak nie każdy jest w stanie nam zapłacić identyczną stawkę. Dlatego warto jest znać wartość swoich klientów.
Udostępnij
  • #CustomerExperience
  • #PoznajKlienta

Karanie poprzez nagradzanie – kary i nagrody w relacji z klientem

Pozyskiwanie i zarządzanie klientami to proces, który składa się z wielu elementów. Na każdym etapie wpływamy na działania naszych odbiorców, motywując ich w pozytywny, ale też często w negatywny sposób. Porozmawiajmy o karach i nagrodach oraz w jaki sposób powinniśmy o nich myśleć.
Udostępnij
  • #CustomerExperience
  • #PoznajKlienta

10 metod na pozyskiwanie lojalnych klientów

Zdobycie nowego klienta potrafi być nawet pięć razy droższe, niż utrzymanie osoby, która już wcześniej od nas coś kupiła. W jaki sposób więc tworzyć jak najwięcej lojalnych klientów, dających nam najwięcej wartości, nie tylko pod kątem finansowym?
Udostępnij
  • #CustomerExperience
  • #PoznajKlienta

Jak mierzyć emocje klientów – Net Emotional Value

Są pewne fundamentalne elementy oferty: dostępność, cena i funkcjonalność. To się nigdy nie zmieni. Co natomiast, gdy na rynku pojawia się wiele firm oferujących podobne produkty czy usługi, w grę wchodzą dodatkowe czynniki? Jednymi z nich są emocje związane z doświadczeniem klienta.
Udostępnij
  • #CustomerExperience
  • #PoznajKlienta

Trzy kroki do obsługi idealnej

Wielu marketerów uważa, że najlepsze customer experience jest wtedy, gdy odbiorca może osiągnąć swój cel w najprostszy, najszybszy i najmniej odstający od normy sposób. Niestety, często to jednak zbyt mało.
Udostępnij
  • #CustomerExperience

Co tak naprawdę sprzedajesz? – Jobs To Be Done

Warto pamiętać, że Jobs-to-be-done to nie jest technika ani metodologia. To pewna teoria i filozofia działania, która nie tylko przydaje się w kompleksowej analizie, ale wspiera nas na codzień w naszych działaniach. Przypomina, że nie chodzi o nasz produkt czy usługę, tylko o efekt, jaki można z jej pomocą osiągnąć. Nawet jeśli nie zawsze jest oczywisty, albo nie taki, jaki zaprojektowaliśmy.
Udostępnij
  • #CustomerExperience

Niespodziewane punkty styku mają znaczenie

Jednym z podstawowych składników budowania doświadczeń jest znalezienie każdego punktu styku (touchpoint) naszego klienta z naszą firmą. Każdy z nich jest jakąś formą kontaktu, elementem procesu, aspektem działań, a ich suma kreuje wizerunek marki w oczach odbiorców. Powstaje pytanie: co może być takim punktem styku?
Udostępnij
  • #Rozmowa

Jak marketing buduje marki – podcast Wojciech Strózik

Miałem niezwykłą przyjemność być gościem podcastu "Rozwój Osobisty Dla Każdego" prowadzonego przez Wojtka Strózika. Rozmawialiśmy o marce osobistej, obecności w social media, poznawaniu potrzeb klientów i budowaniu doświadczeń. Nie mam dużo doświadczeń z takimi wywiadami, więc było bardzo ciekawie.
Udostępnij
  • #PoznajKlienta

Jak rozmawiać, by lepiej poznać swoich klientów? (cz. 2)

Każdy przedsiębiorca ma szansę na poznanie potrzeb swoich klientów, wystarczy chęć rozmowy. Jak to zrobić, by efekty były najlepsze? Druga część artykułu o badaniu potrzeb klientów.
Udostępnij

Nawigacja po wpisach

Previous 1 2 3 Następne
Karol Kieżel – #MarketingPoLudzku

Wpisz interesujący Cię temat i wciśnij Enter.