Customer Experience - Szkolenie Zamknięte
Budowanie
Doświadczeń
Klientów
Twoi klienci to skarbnica wiedzy.
Pokażę jak z niej czerpać, by zwiększać sprzedaż,
poprawić komunikację marketingową i rozwijać biznes.
Kto wykorzysta metodologię CX
w swojej pracy?
Kierownicy i specjaliści
działów marketingu
Kierownicy
działów obsługi klienta
Przedsiębiorcy
i właściciele firm
Product
Managerowie
Szefowie
działów sprzedaży
Product
Managerowie
Szefowie
działów sprzedaży
Każdy, kto chce nauczyć się dostosowywać ofertę do potrzeb klientów i wiedzieć, jak o niej opowiadać, by słuchali.
Czego się nauczysz?
Metodologia badań klientów

Poznasz metodologię badań klientów, która da Ci większą wiedzę o potrzebach i perspektywie Twojej grupy docelowej.

Porządkowanie wiedzy o CX

Dowiesz się jak uporządkować całą wiedzę o działaniach Twojej firmy na czytelnych diagramach uwględniających produkty, procesy i klientów.

Poszukiwanie szans i zagrożeń

Nauczysz się szukać zagrożeń i szans na rozwój oferty oraz budowania lojalnej bazy klientów poprzez spełnianie ich potrzeb i wyprzedzanie oczekiwań.

Czego się nauczysz?
Metodologia badań klientów

Poznasz metodologię badań klientów, która da Ci większą wiedzę o potrzebach i perspektywie Twojej grupy docelowej.

Porządkowanie wiedzy o CX

Dowiesz się jak uporządkować całą wiedzę o działaniach Twojej firmy na czytelnych diagramach uwględniających produkty, procesy i klientów.

Poszukiwanie szans i zagrożeń

Nauczysz się szukać zagrożeń i szans na rozwój oferty oraz budowania lojalnej bazy klientów poprzez spełnianie ich potrzeb i wyprzedzanie oczekiwań.

Szkolenie
krok po kroku:
Szkolenie
krok po kroku:
1

Porozmawiamy o Twojej firmie, jej potrzebach, wyzwaniach, które przed nią stoją.

Każde szkolenie jest szyte na miarę.

2

Dokładnie dobiorę wszystkie składniki szkolenia, by spełniły Twoje oczekiwania i były zgodne ze specyfiką biznesu.

3

Przeprowadzę dwu-dniowe warsztaty szkoleniowe, oparte o realne case’y i potrzeby Twojej firmy.

4

Efekt: uczestnicy wiedzą w jaki sposób przeprowadzać badania doświadczeń klientów i wyciągać z nich wnioski.

Tak może wyglądać Twoje szkolenie:
Dzień 1

Rola CX w prowadzeniu biznesu

Omówienie roli, jaką odgrywa CX w Twoich działaniach. Zdefiniowanie wskaźników lojalności klientów. Pokazanie najlepszych praktyk, które przynoszą biznesowy efekt.

Kim jest Twój klient

Poznanie odbiorców poprzez dedykowane narzędzia. Wzbudzanie empatii i umiejętności patrzenia z perspektywy konsumenta. Warsztaty tworzenia person, które spełniają swoje zadanie.

Źródła wiedzy o Customer Experience

Warsztaty kompletowania wiedzy na temat Customer Experience w Twojej firmie i jej poprawnej analizy.

Mapowanie doświadczeń klientów

Przedstawienie diagramów Customer Experience, które prezentują całość wrażeń klientów w powiązaniu z procesami w firmie. Warsztat przenoszenia informacji na diagramy i przedstawiania ich w czytelny, użyteczny sposób.

Identyfikacja możliwości i zagrożeń

Czytanie map CX i umiejętność ich interpretacji pod kątem działań biznesowych. Warsztat wyciągania wniosków z map doświadczeń.

Rozwijanie komunikacji zgodnej z potrzebami

Warszaty tworzenia komunikacji marketingowej zgodnej z wnioskiami płynącymi z badania Customer Experience. Budowanie spójności wizerunkowej między komunikatami firmy a jej działalnością.

Opracowanie planu zmian w CX

Jak zamienić wnioski z badań w plan działań, który poprawi wrażenia Twoich klientów i przyniesie komplet korzyści związanych z budowaniem doświadczeń klienta.

Dzień 2
Prowadzący
Karol Kieżel
Trener, konsultant i marketing manager

Zajmuję się konsultacjami i szkoleniami dotyczącymi badań Customer Experience i implementacji wniosków z nich płynących w duchu idei #MarketingPoLudzku. 

Codziennie dzielę się wiedzą jak lepiej poznać klienta, wejść w jego buty i prowadzić biznes, za który odbiorcy będą wdzięczni. 

Widzę, jak bardzo metodologia CX pomaga przedsiębiorcom, działom marketingu i osobom związanym z obsługą klienta na przełamanie błędnego koła własnych wyobrażeń o ich firmach, produktach oraz usługach i ciągłego operowania w sferze niewiedzy. 

Każdy ma prawo wiedzieć, jak najlepiej spełnić potrzeby klientów, rozwijać ofertę i w jaki sposób o niej opowiadać marketingowo. 

Na wymagającym rynku konkurencyjnym dbanie o doświadczenia klientów to najlepszy sposób na odróżnienie się od innych w trudny do podrobienia sposób. 

Członek grupy CX Influencers, która popularyzuje ideę Customer Experience.

Zróbmy to Razem!
2 dni zamkniętego szkolenia
program i warsztaty dopasowane do potrzeb firmy
pełen zestaw narzędzi do rozpoznania i pracy w oparciu o doświadczenia klientów
materiały warsztatowe
organizacja w siedzibie firmy
nawet do 10 uczestników
7.000 PLN
Pełna cena

Każde szkolenie tworzone jest z uwzględnieniem wymagań i potrzeb biznesowych firmy. Istnieje możliwość organizacji szkolenia wyjazdowego, poza siedzibą firmy, po dodatkowych ustaleniach i wycenie.

Skontaktuj się ze mną:

lub zadzwoń: + 48 794 296 168